چاپ سه سوته بنر + چاپ فوری بنر + بنر ارزان

چاپ بنر + چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری 1 ساعته

شما تا سفارش چاپ بنر چند کلیک فاصله دارید!

سفارش چاپ به صورت غیر حضورت به صورت آنلاین از طریق واتساپ ( whatsapp ) / تلگرام ( telegram ) چاپخانه آنلاین چاپ هنر پارسی همه روزه به جز جمعه ها امکان پذیر است.فقط کافیه با ما در ارتباط باشید. متن و سایز و نوع بنر خودتونو انتخاب کنید و بعداز طراحی برای شما ارسال میشه ، بعداز تایید نهایی بنر شما چاپ میشه!

چاپ آنلاین بنر

قیمت چاپ بنر و تحویل سفارش

قیمت چاپ بنر بستگی به ابعاد و جنس بنر دارد برای استعلام قیمت سفارش خود می توانید با شماره 08337211015 تماس بگیرید

بعداز آماده شدن سفارش برای مشتریانمان در کرمانشاه امکان ارسال به دو روش وجود دارد: روش اول بصورت حضوری و روش دوم ارسال سفارش توسط پیک

در شهرستان به سه روش امکان ارسال سفارشات وجود دارد روش اول از طریق اداره پست . روش دوم از طریق شرکت اتوبوس رانی تحت قراداد و روش سوم از طریق باربری

چاپ بنر + چاپ فوری بنر + چاپ بنر ارزان

نکات طراحی برای چاپ بنر

چه نکاتی برای چاپ بنر مهمه !

  • تصاویر ارسالی حتما با مد رنگ CMYK ارسال گردد.
  • تصاویر خود را حداقل با رزولیشن ۷۲DPI ارسال نمایید.
  • زمان تحویل کارهابستگی به سفارشات شما مشتریان عزیز دارد.
  • سفارشات فوری شنبه تا پنجشنبه قبل از ساعت 9 پذیرفته و فردا قبل ساعت 5 ظهر آماده تحویل می باشد.
  • حتما در صورت نیاز به پانچ  اطلاع دهید.
چاپ سه سوته بنر + چاپ فوری بنر + بنر ارزان

تخصص ما چاپ بنر ، فلکس ، بیلبورد ، کامپوزیت ، چنلیوم ، چاپ فلت بد ، برش لیزر و پرچم های تبلیغاتی
سفارشات به صورت آنلاین !

چاپ بنر چیست؟

چاپ بنر نوعی چاپ پوستر است که به آن چاپ عریض یا چاپ بزرگ نیز می گویند که برای ساخت بنر برای طیف وسیعی از مشتریان استفاده می شود. چاپگرهای بزرگ معروف به چاپگرهای عریض برای چاپ بر روی رسانه های مختلف بنر استفاده می شوند. چاپ بنر به طور کلی از انواع مختلف متریال بنر استفاده می شود، اندازه بسیار بزرگتری نسبت به چاپ معمولی دارد، ممکن است یک طرفه یا دو طرفه چاپ شود و برای استفاده در داخل یا خارج به کاربرده شوند.

چاپ بنر چقدر طول می کشد؟

این ممکن است در شرکت‌های مختلف متفاوت باشد، و برخی از شرکت‌ها چاپ را در حضور مشتری انجام می‌دهند. زمان استاندارد چاپ بنر بستگی به متریال و سایز دارد، . بنرها معمولاً به دلیل فرآیند خشک شدن بیشتر طول می کشد. به عنوان مثال چاپ فلکس 4 – 5 ساعت نیاز دارد.

چاپ هنر پارسی در سریع ترین زمان ممکن چاپ را در اختیار مشتریان عزیز می دهد. اگر به یک چاپ بنر سریع نیاز دارید، بلافاصله با ما تماس بگیرید. از آنجایی که به نظر می رسد ما همیشه کارهای لحظه آخری را برای بیلبورد ، رویدادها و جشنواره ها انجام می دهیم، بنابراین گاهی اوقات می توانیم آنها را در همان روز تحویل دهیم!

مزایای چاپ بنر هنر پارسی

  • مواد بنر PVC با استحکام بالا و با کیفیت
  • به صورت تمام رنگ و ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر آب و هوا
  • بهترین قیمت و کیفیت چاپی عالی
  • ارسال به سراسر کشور

حقایقی در مورد بنر

  • بنر پی وی سی از پلی وینیل کلراید ساخته شده است که نوعی پلاستیک است.
  • چاپ بنر پرکاربردترین روش برای اهداف تبلیغاتی و جذب مشتری هستند.
  • بنرها در اندازه ها و اشکال مختلف موجود هستند.
  • بنر را می توان با طرح ها و پیام های مختلف چاپ کرد.
  • بنر را می توان در داخل یا خارج از محل کار استفاده کرد.
  • بنر PVC قابل بازیافت است.
  • دوام بالا

رول آپ یا بنرهای تاشو و جمع شونده

roll-up-رول-آپ

بنرهای رول آپ یک طرفه چاپ می شوند و راه حلی چشم نواز برای رویدادها، نمایشگاه های تجاری و تابلوها ااستفاده می شوند. آنها معمولاً حدود 2متر ارتفاع دارند و عرض آنها بسته به مشخصات و نیازهای فردی متفاوت است(استاندارد 80 – 90 سانت). حمل و نقل و نمایش آنها آسان است زیرا سیستم جمع شونده آنها تقریباً بلافاصله نصب می شوند، علاوه بر این، آنها ارزان تر از سایر گزینه ها هستند.

عیب این نوع بنر چاپی این است که عرض آن محدودیت دارد، بنابراین اگر نیاز شما یک اطلاعیه بسیار بزرگ است، باید به دنبال گزینه چاپ متفاوتی باشید.

چاپ بنر و استیکر (وینیل های) تبلیغاتی

چاپ بنر برای تبلیغ کسب و کار شما قبل از رقبا حیاتی است. اگر از این کمک بصری عالی به درستی استفاده کنید، تاثیر مثبتی بر تفکر عابران خواهید گذاشت. با این دستگاه تبلیغاتی هوشمند، هر نگاهی را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.

بنرها چاپ بر روی موادی مانند بنر، فلکس، مش ، استیکر و … در میان زیرلایه های دیگر هستند، شما می توانید بنرهای کوچک یا چاپ های بزرگ چاپ کنید، با آنها می توانید انواع پیام ها را منتقل کنید، محصولات ما در فرآیند چاپ دیجیتال و با محیط زیست چاپ می شوند. جوهرهای حلال با دو تا پنج سال ضمانت رنگ، به طوری که بنر شما بیشتر دوام می آورد، می توانید خرید خود را پیکربندی کنید، با این کار دارای یک لایه وینیل شفاف است که از چاپ محافظت می کند، مناسب برای تبلیغات داخلی یا خارجی. برای دکوراسیون ها و نمایشگاه های تجاری و دارای روش های مختلف آویزان مانند چشمک، لوله یا سازه های مختلف است

چاپ بنر با کیفیت

طراحی بنر برای فضای باز

هنگام چاپ بنر برای فضای باز که مشتریان را به فروشگاه شما جذب می کنند ، می توان به راحتی در طرح های پیچیده و ترکیب رنگ ها غرق شد. با این حال، پر زرق و برق همیشه بهترین انتخاب برای انجام نیست. اولین قدم برای چاپ بنر در فضای باز، ساختن علائمی است که در چند لحظه به راحتی قابل خواندن هستند. به گفته انجمن تبلیغات در فضای باز ، بهترین ترکیب رنگ ها شامل مشکی روی زرد، سیاه روی سفید، زرد روی سیاه و سفید روی آبی است. اگر می خواهید اطلاعات خاصی مانند شماره تلفن یا وب سایت خود بهتر دیده شوند، از رنگ دیگری استفاده کنید. مطالعات نشان داده که جلب توجه بیشتر به این روش احتمال به خاطر سپردن آن را تا 78 درصد افزایش می دهد.

قرارگیری و محل بنر فضای باز نیز نقش مهمی در فرآیند طراحی دارد. بیشتر تابلوهای کسب و کار در نزدیکی خیابانی که رانندگان و مسافران فقط یک نگاه اجمالی می بینند، تبلیغ می شوند. کوتاه و مختصر نگه داشتن متن تا حد امکان به آنها کمک می کند پیام شما را به خاطر بسپارند. از آنجایی که آب و هوا و باد فاکتورهایی برای بنرهای فضای باز هستند، هنگام انتخاب بهترین مکان، این موارد را در نظر داشته باشید. استفاده از پایه‌های بادوام برای بنر در فضای باز همراه با بنر قوی، تبلیغات خود را برای مدت طولانی‌تری برای دیدن همه حفظ می‌کند.

مش با کیفیت بالا و ایده آل برای مکان های بیرونی

مش حاوی هزاران سوراخ ریز هستند که به باد، نور و صدا اجازه عبور از بنر را می دهند و آنها را برای تبلیغات در مقیاس بزرگ در فضای باز ایده آل می کند، جایی که شرایط آب و هوایی می تواند مشکل ساز باشد. ما به عنوان متخصص در چاپ بنر مش از آخرین تکنولوژی چاپ و مواد با کیفیت بالا استفاده می کنیم و 2 – 3 سال گارانتی برای کلیه محصولات ارائه می دهیم. با بهره مندی از خدمات جامع نهایی ما که شامل بازدید از سایت، طراحی گرافیکی، چاپ دیجیتال و برش دقیق و نصب حرفه ای می شود، از بنرهای مش خود نهایت استفاده را ببرید. شما همچنین می توانید جنبه های فردی این سرویس را متناسب با نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

سوالات متداول چاپ

+هزینه چاپ بنر و فلکس چقدر است؟
هزینه چاپ بنر و فلکسی بستگی به نوع متریال و سایز دارد ، هزینه نصب جداگانه محاسبه می شود (برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 08337211015  – 09182424244 )
+تا چه عرضی میشه بنر چاپ کرد؟
چاپ بنر تا عرض 320 سانت در 50 متر میشه چاپ کرد . برای ابعاد بزرگتر باید به چند لت تقسیم شود. (برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 08337211015  – 09182424244 )
+کدام فرمت برای چاپ بنر بهتر است؟
این تعاریف مختصر به شما کمک می کند تا درک بهتری از نحوه استفاده از هر فرمت فایل داشته باشید.

.PDF (برای اکثر فایل ها ترجیح داده می شود) …
.EPS (ترجیح برای تابلوها و بنرهای بزرگ) …
.JPG (ترجیحا برای تصاویر) …
TIFF (برای تصاویر با وضوح بالا ترجیح داده می شود)

+متریال بنر چیست؟
به طور معمول، مواد بنر از بوم، پارچه پلی استر، وینیل (PVC)، وینیل مشبک یا وینیل چسب متغیر است.
+وضوح چاپ با کیفیت بالا چیست؟
300 dpi وضوح چاپ ایده آل برای کیفیت است (برای کارت ویزیت،کاتالوگ،تراکت و …) طراحی فایل با تراکم کمتر از 300 dpi منجر به تاری و پیکسل شدن می شود.

برای چاپ بنرهای که متراژ زیادی ندارد بین 72 الی 100 dpi مناسب میباشد.

برای چاپ استیکر (وینیل) ، مش و… 300 dpi (بستگی به سایز)

+بهترین فرمت فایل برای چاپ بنر و بیلبورد چیست؟
چاپگرها اکثر انواع فرمت های فایل را می پذیرند، اما قابل قبول ترین آنها معمولا PDF، PSD یا JPG است.
+آیا CMYK برای چاپ بهتر است؟
به عنوان یک طراح گرافیک، انجام هر کاری رنگی مستلزم آن است که حداقل تا حدودی با دو مدل رنگ رایج آشنا باشید: RGB (قرمز، سبز، آبی) و CMYK (فیروزه ای، قرمز، زرد، سیاه). اساسا، RGB برای وب سایت ها و ارتباطات دیجیتال بهترین است، در حالی که CMYK برای مواد چاپی بهتر است