قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کاربران گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات چاپ هنر پارسی به دقت مطالعه فرمایید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های چاپ هنر پارسی منطبق با قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد. لذا کاربر موظف به رعایت قوانین مربوطه می‌باشد. لازم به ذکر است در صورتی که تغییری در قوانین و ارائه سرویس‌های چاپ هنر پارسی در آینده ایجاد شود در همین صفحه بروزرسانی می‌شود، و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.

حریم خصوصی

چاپ هنر پارسی ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های چاپ هنر پارسی قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و اطلاعات تماسی برای کاربران حقیقی و حقوقی الزامی است. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و چاپ هنر پارسی تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

چاپ هنر پارسی ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، چاپ هنر پارسی می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور برعهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. چاپ هنر پارسی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

چاپ هنر پارسی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران، تمام توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روزکاری به معنی شنبه تا پنجشنبه هر هفته می باشد، به استثنای تعطیلات رسمی ایران. کلیه ثبت سفارش ها در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌گردد. سفارشاتی که تا ساعت 17 ثبت نهایی و پرداخت می شوند، در همان روز و سایر سفارشات در روز کاری بعد پردازش و آماده ارسال می شوند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی “ و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

نحوه ارسال

ارسال در محدوده کرمانشاه:

چاپ هنر پارسی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده، سفارش شما مشمول گارانتی شده و در اسرع وقت مجددا با دقت و نظارت کامل، چاپ و ارسال می‌شود.

ارسال به سراسر کشور:

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و چاپ هنر پارسی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 48 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به ‏چاپ هنر پارسی ‏ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به چاپ هنر پارسی ارسال شود.