چاپ عکس روی سنگ قبر

چاپ بنر کرمانشاه چاپ عکس روی سنگ مزار بصورت تمام رنگی از جمله خدمات خاص و متفاوت چاپی می باشد که بصورت تخصصی توسط چاپ هنر پارسی صورت می گیرد.در گذشته امکان چاپ نقش و نگار و تصاویر رنگی بر روی سنگ مزار امکان پذیر نبود و تنها امکان نقاشی و حکاکی تصاویر بسیارساده بصورت دستی یا با استفاده از دستگاه حکاکی امکان پذیر بود

چاپخانه کرمانشاه ،اما امروزه با پیشرفت علم و دانش و تکنولوژِی چاپ دیجیتال و با استفاده از رنگ های مقاوم در برابر دمای 800 تا 1200 درجه سانتیگراد می توان عکس عزیز از دست رفته, آیه های قرآن و یا تصویر دلخواه و مورد نظر خود را بصورت رنگی بر روی کاشی و سرامیک های مختص سنگ مزار چاپ نمود. چاپ عکس رنگی بر روی کاشی سنگ مزار با استفاده از تونرهای مختص چاپ پخت بالا و چاپ کوره ای صورت می گیرد.

چاپ بنر کرمانشاه ،بدینگونه که عکس یا طرح مورد نظر پس از چاپ بر روی کاغذ مخصوص طی فرایندی خاص از روی کاغذ برداشته شده و در مرحله بعد توسط استادکار ماهر بر روی کاشی مخصوص جایگذاری یا دکور می شود.برای ماندگاری و ثبات رنگ های چاپ شده روی کاشی سنگ قبر در مقابل گرما و سرما و تابش مستقیم نور خورشید و بصورت کلی مادام العمر شدن تصویر چاپ شده , کاشی های چاپ شده در کوره هایی در دمای 1200 درجه سانتیگراد به مدت مشخصی قرار داده می شوند.

چاپخانه کرمانشاه چاپ عکس روی سنگ قبر در چاپ کاشی سنگ مزار به روش کوره ای تلاش شده است که از بهترین برند رنگ های وارداتی ساخت کشورهای آلمان و ایتالیا استفاده شود که دارای کیفیت چاپ فوق العاده بالایی هستند و طیف رنگی وسیع تری را نسبت به رنگ های متفرقه در چاپ ایجاد نمایند.همچنین از بهترین انواع مواد کتینگ مخصوص چاپ کوره ای و بهترین نوع کاشی های براق مخصوص سنگ مزار بهره برده ایم.

چاپخانه کرمانشاه ، همچنین سعی شده است که چاپ عکس روی کاشی سنگ مزار با کیفیت فوق العاده و با نازلترین قیمت و هزینه ممکن انجام گیرد لذا در این بخش از خدمات چاپی ما هزینه طراحی و ترمیم تصاویر بصورت کاملا رایگان انجام شده و برای سفارش دهندگان ساکن شهرستان ها هزینه حمل و نقل بار در داخل شهر تهران در نظر گرفته نمی شود. شما می توانید به سادگی با ارسال عکس برای ما و چاپ آن روی سنگ مزار در ابعاد گوناگون , یاد و خاطرۀ عزیزان از دست رفته خود را زنده نگهدارید.

چاپخانه کرمانشاه ، قبل از انجام هر سفارشی لطفا به دقت قسمت نوع و فرمت عکس را مطالعه بفرمایید بعنوان مثال بهترین گزینه در خصوص انتخاب عکس برای چاپ روی کاشی سنگ مزار استفاده از عکس های آتلیه یا عکاسی می باشد که دارای رزولوشون و کیفیت فوق العاده بالایی هستند , ارسال عکس با کیفیت در چاپ تصویر با کیفیت بالا تاثیر فوق العاده قابل توجهی دارد و هر چه عکس با کیفیت تر باشد کاشی چاپ شده به نسبت پر رنگ تر واضح تر و براق تر خواهد

ویژگی های چاپ روی کاشی سنگ مزار

چاپ عکس بر روی کاشی مختص سنگ مزار در مرحله اول چاپ کاملا بصورت دیجیتال انجام شده و دیگر مراحل چاپ به این روش کاملا بصورت دستی توسط دستان استادکاران ماهر صورت می گیرد.برای افزایش ماندگاری طرح چاپ شده بر روی کاشی یا سرامیک , کاشی دکور شده با عکس یا طرح مورد نظر در کوره دمای بالا در دمایی بین 1200 درجه سانتیگراد کاملا پخته می شود.

بخشی از رنگ چاپ در این مرحله جذب لعاب کاشی ( لعاب کاشی در مرحله ذوب شدن می باشد) می شود و بخش دیگر رنگ چاپ کاملا در دمای کوره سوزانده می شود. کوره شدن و پخته شدن کاشی چاپ شده سبب تغییر رنگ بین 10 تا حداکثر 20 درصدی طرح چاپ شده نسبت به طرح اصلی قبل از چاپ می شود که البته این تغییر رنگ بدلیل استفاده از رنگ های مرغوب ساخت کشور آلمان و ایتالیا به حداقل میزان ممکن رسیده است.

چاپخانه کرمانشاه ، البته از مزایای پخته شدن کاشی در دمای بالا به ضد خش شدن طرح چاپ شده, مقاومت در برابر نور مستقیم آفتاب,مقاومت در برابر اسید و باران اسیدی و همچنین قابل شستشو بودن می توان اشاره کرد.

ویژگی های چاپ روی کاشی سنگ مزار

چاپ بنر کرمانشاه ، چاپ عکس روی سنگ قبر چاپ عکس بر روی کاشی مختص سنگ مزار در مرحله اول چاپ کاملا بصورت دیجیتال انجام شده و دیگر مراحل چاپ به این روش کاملا بصورت دستی توسط دستان استادکاران ماهر صورت می گیرد.برای افزایش ماندگاری طرح چاپ شده بر روی کاشی یا سرامیک , کاشی دکور شده با عکس یا طرح مورد نظر در کوره دمای بالا در دمایی بین 1200 درجه سانتیگراد کاملا پخته می شود.

بخشی از رنگ چاپ در این مرحله جذب لعاب کاشی ( لعاب کاشی در مرحلهذوب شدن می باشد) می شود و بخش دیگر رنگ چاپ کاملا در دمای کوره سوزانده می شود. کوره شدن و پخته شدن کاشی چاپ شده سبب تغییر رنگ بین 10 تا حداکثر 20 درصدی طرح چاپ شده نسبت به طرح اصلی قبل از چاپ می شود که البته این تغییر رنگ بدلیل استفاده از رنگ های مرغوب ساخت کشور آلمان و ایتالیا به حداقل میزان ممکن رسیده است.

البته از مزایای پخته شدن کاشی در دمای بالا به ضد خش شدن طرح چاپ شده, مقاومت در برابر نور
مستقیم آفتاب,مقاومت در برابر اسید و باران اسیدی و همچنین قابل شستشو بودن می توان اشاره کرد.

ضمانت رنگ چاپ سنگ مزار

گروه چاپ هنر پارسی یکی از فعالان تاثیرگذار در زمینه چاپ دیجیتال و چاپ کوره ای کاشی فضای باز بخصوص کاشی سنگ مزار است که فعالیت وسیعی در این زمینه دارد و از مجرب ترین استادکاران و بهترین مواد اولیه و رنگ های ساخت کشور آلمان و کشور ایتالیا در پخت کاشی فضای باز استفاده می کند.نمونه کارهای کاشی تولید شده توسط ما چه در بخش سنگ مزار که به سرتاسر کشور از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب ارسال می شود

و چه نمونه پروژه های بزرگ از قبیل پروژه مصلی بزرگ امام خمینی تهران و چه نمونه کاشی های سردر مدارس همگی از بهترین کیفیت و بهترین درخشندگی رنگ تهیه شده و با ضمانت ثبات و استحکام رنگ ارائه می شوند.

رنگ این کاشی ها بصورت مادام العمر مقاوم در برابر نور مستقیم آفتاب، مقاوم در برابر باران اسیدی, مقاوم در برابر آتش می باشد , همچنین در تماس با اجسام نوک تیز نیز خط و خش به خود نمی گیرد و نیز قابل شستشو است. البته در خصوص سفال کاشی و خود کاشی که تحت ضمانت ما نیست سعی شده است از بهترین و مرغوب ترین نوع کاشی و تولیدت کارخانجات داخلی استفاده شود .

What's your reaction?
0COOL0WTF0LOVE0LOL

نظر شما ؟